1.1. O nás
Provozovatelem e-shopu www.ezlato.cz je společnost Weiniger, s.r.o., se sídlem Husarova 2/36, Ostrava-Výškovice, 70030, zastoupená jednatelem Davidem Weinertem, zapsaná v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Ostravě, oddíl C, vložka 29816. IČO: 277 924 12, DIČ: CZ 277 924 12. Obchodním místem je Weiniger, s.r.o., Zámecká 8/169, Ostrava-Moravská Ostrava, 70200, tel. 608 972 917, 596 113 163, e-mail hektor@hektor.cz
Prodeji zlatých výrobků a zlatých šperků se věnujeme od poloviny devadesátých let, a našimi dodavateli jsou výhradně zlatnické společnosti s působnosti na trhu v řádu několika desetiletí.
1.2. Proč si vybrat nás?
Nakupovat na v našem e-shopu je výhodné z několika důvodů. Prodáváme v cenách, které jsou velmi konkurenční, naše nabídka je velmi široká, matematicky v řádu desítek kilogramů a veškeré zboží, které vidíte máme vždy skladem.
1.3. O našem zboží
Námi nabízené zboží je nejčastěji z ryzosti 14 karátů (585/1000), výjimečně můžete nalézt v naší nabídce zboží jiné ryzosti, například 9 karátů (375/1000), 18 karátů (750/1000) nebo 22 karátů (916/1000). Zboží nad 0,50 gramů je vždy opatřeno puncovní značkou určenou k té které ryzosti v souladu se zákonem č.530/92 Sb., o puncovnictví a zkoušení drahých kovů, na některých výrobcích rovněž naleznete odpovědnostní označení přidělené Českým puncovním úřadem případně zahraničním úřadem. Výrobky s brilianty jsou vždy s certifikátem o pravosti a kvalitě zasazených kamenů.
1.4. Ceny
Ceny jsou uváděny v Kč včetně DPH. Ceny uváděné v zahraničních měnách jsou pouze orientační. Doporučujeme cenu ověřit telefonicky na číslech +420 608 972 917, +420 596 113 163 nebo e-mailem hektor@hektor.cz
1.5. Jak nakupovat, výběr zboží, práce s košíkem a objednání zboží
Na domovské stránce ve střední části pod hlavní lištou vidíte kategorie. Po kliknutí na kteroukoliv z nich, se vám rozbalí tato podkategorie a po vybrání produktu můžete tento vložit do košíku. Pokud nejste registrován, tak vyplníte registrační kartu s údaji o vás, druhu platby, způsobu doručení a potvrdíte. Před potvrzením můžete zjištěné chyby opravit. Pokud chybu zjistíte dodatečně, kontaktujte nás pomocí e-mailu na adrese hektor@hektor.cz
1.6. Hledání v e-shopu
Pokud hledáte produkt a nechce věnovat čas prohlížením našeho e-shopu, máte možnost použít klasické vyhledávací okno, stačí zadat název a bližší popis, okno je umístěné vpravo nahoře.
Hledání v jednotlivé kategorii je velmi snadné. Uprostřed stránky směrem nahoru, jsou tlačítka s popisem funkce. Stačí kliknout a zboží bude seřazeno podle ceny nebo názvu.
1.7. Pokud nenajdete co jste chtěli
Nepodařilo-li se vám najít to co jste chtěl, znamená to, že buď toto zboží nemáme, anebo jste špatně specifikoval hledané zboží. V takovém případě nás neváhejte kontaktovat a my se pokusíme žádané zboží zajistit z jiných zdrojů (pokud zboží nemáme v nabídce).
2.1. Uzavření kupní smlouvy
Nabídka zboží v našem e-shopu je prezentaci námi nabízeného a prodávaného zboží, a není návrhem na uzavření kupní smlouvy. Návrhem na uzavření kupní smlouvy je až řádně vyplněná a odeslaná objednávka.
O přijetí Vámi zaslané objednávky Vás budeme obratem informovat potvrzením zaslaným prostřednictvím e-mailu. Toto potvrzení je pouze informativní a není momentálně akceptací Vašeho návrhu na uzavření kupní smlouvy. Samotná kupní smlouva je následovně uzavřena v okamžiku doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu s jeho návrhem (objednávkou), kdy za přijetí návrhu na uzavření kupní smlouvy je považováno doručení potvrzení o skutečnosti, že objednané zboží je připraveno k odeslání. Od tohoto okamžiku mezi prodávajícím a kupujícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.
Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky, řídí se občanským zákoníkem č.89/2012 Sb. v platném znění a zákonem o ochraně spotřebitele č.634/1992 Sb. v platném znění.
Uzavřená smlouva nebude u nás uložena a nebude k ní proto umožněn přístup. Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
zpět nahoru
2.2. Objednávka a záloha
Objednávky do 10 000 Kč jsou odesílány automaticky, objednávky nad 10 000 Kč mohou být telefonicky ověřeny. U objednávek přesahujících 25 000 Kč se požaduje záloha předem ve výši minimálně 5%, u objednávek nad 50 000 Kč záloha ve výši 10% a u zboží nad 100 000 Kč záloha ve výši 20%. Výši zálohy určuje prodejce. Po připsání platby na náš bankovní účet (účet prodejce), bude zboží odesláno na dobírku, poníženou o uhrazenou zálohu. V případě plné úhrady bude zboží odesláno pojištěným balíkem do vlastních rukou. U objednávky přes telefon je vždy úhrada předem převodem na účet. U objednávky provedené zákazníkem, u kterého evidujeme nevyzvednutou, případně nevyzvednuté objednávky je vždy úhrada předem. Údaje k provedení úhrady předem jsou uvedeny v bodě 2.9.
zpět nahoru
2.3. Zrušení objednávky ze strany prodávajícího
Prodávající není povinen akceptovat návrh na uzavření smlouvy z těchto důvodů:
- zboží již není skladem
- zboží bude skladem v horizontu několika týdnů případně 1-2 měsíců
- zboží je rezervováno pro jiného zákazníka
- zboží se přestalo vyrábět
- místem dodání je lokalita, do které objednávky nelze zaslat
- zákazník je na černé listině, např. z důvodu nevyzvedávání objednaného zboží
Pokud tato situace nastane, budeme Vás informovat e-mailem, telefonicky anebo sms zprávou a navrhneme Vám další postup: zrušení objednávky, náhradní zboží, jiný termín dodání apod. Pokud se zboží doprodalo a není již možnost dalšího naskladnění bude z vaší objednávky vyjmuto. V případě, že se rozhodnete počkat na zboží které bude skladem později, bude Vám navržen další postup. Pokud jste již za zboží zaplatili a vysledna hodnota po úpravách bude nižší, tzn., že jste přeplatili bude rozdíl převeden na váš účet v nejbližším možném termínu. Běžně do 5 pracovních dnů od přijetí platby na náš účet, maximálně do 14 dnů. Pokud bude hodnota objednávky vyšší než původní objednávka, bude Vám dán rozdíl v ceně k doplacení.
V případě, že budete chtít Vaší objednávku zrušit, stačí nás kontaktovat e-mailem anebo telefonicky, nicméně Vám budou přeúčtovány náklady spojené s Vaší zrušenou objednávkou. Faktura Vám bude zaslána na Vaší poštovní adresu.
zpět nahoru
2.4. Vrácení peněz v případě zrušení objednávky
Pokud se rozhodnete pro jakýkoliv důvod v souladu s právními předpisy odstoupit od smlouvy a stornujete objednávku, kterou jste již uhradili anebo my nejsme schopni zaplacené zboží dodat, bude Vám zaplacená částka vrácena v plné výši, zásadně na váš účet za kterého jste provedli platbu. Vrácení platby proběhne běžně do 5 pracovních dnů od přijetí platby na náš účet, maximálně do 14 dnů.
zpět nahoru
2.5. Doklady k objednávce
Součástí dodaného zboží jsou následující doklady: daňový doklad, certifikát soudního znalce (platí pro brilianty). Daňový doklad slouží zároveň jako záruční list. U zboží na dobírku, daňový doklad může být zaslán v elektronické podobě po zaplacení zboží.
zpět nahoru
2.6. Expedice
Expedice vaší objednávky je doba, za kterou bude vámi objednané zboží předáno dopravci, nejčastěji Česká pošta. Po expedici následuje pouze dodací lhůta, tedy doba za kterou dopravce přepraví zboží od nás k vám. Zboží objednané v pracovní den do 15:00 je odesláno téhož dne.
12-24 hodin - běžná expedice, zboží je skladem
není známá - zboží bude skladem v horizontu několika týdnů, případně 1-2 měsíců
O víkendech je zboží pouze baleno a připravováno k odeslání, tzn. nutno připočíst 1-2 dny.
zpět nahoru
2.7. Dodací lhůty
Česká republika: dodací lhůta České pošty u cenného psaní s dodáním v České republice je běžně do druhého dne od našeho odeslání, pokud nebudete zastiženi, poštovní doručovatel Vám zanechá oznámení ve Vaší poštovní schránce a zásilka zůstane na vaší dodací poště. Zásilka je pojištěna do plné výše prodejní hodnoty, max. 1 000 000 Kč.
Česká republika: dodací lhůta České pošty u cenného balíku s dodáním v České republice je 1 až 2 pracovní dny (90% všech zásilek je doručeno během 24 hodin) od našeho odeslání, zásilka je doručena na adresu uvedenou v objednávce, pokud nebudete zastiženi, poštovní doručovatel Vám zanechá oznámení ve Vaší poštovní schránce a zásilka zůstane na vaší dodací poště. Zásilka je pojištěna do plné výše prodejní hodnoty, maximálně 1 000 000 Kč.
Slovensko: dodací lhůta České pošty u cenného balíku s dodáním na Slovensko je běžně 3-5 pracovních dnů od našeho odeslání, zásilka je doručena na adresu uvedenou v objednávce. Pokud nebudete zastiženi, poštovní doručovatel Vám zanechá oznámení ve Vaší poštovní schránce a zásilka zůstane na vaší dodací poště. Zásilka je pojištěna do plné výše prodejní ceny (udaná hodnota, tato částka však může dosáhnout jen maximálni výše stanovenou pro danou zemi určení.) Udaná hodnota je limit plnění, případně ztráty nebo poškození zásilky.
Zahraničí mimo Slovensko: dodací lhůta České pošty u cenného balíku s dodáním do zahraničí mimo Slovensko je běžně 3-10 pracovních dnů od našeho odeslání. Více informací o cenných zásilkách do zahraničí včetně limitu, na který může být zásilka pojištěna naleznete zde
Registrování zákazníci mají ve své administraci přístup ke sledování zásilky pomocí služby Track&Trace poskytované Českou poštou. Tato služba je především určena ke sledování zásilek s doručením v rámci České republiky.
zpět nahoru
2.8. Doprava a platba
Pro přepravu šperků a cenností využíváme služeb České pošty, která je jediným přepravcem v České republice umožňující přepravu a pojištění zásilky. Limit pro všechny zásilky včetně pojištění je 1 000 000 Kč.
- zboží odesíláme v bezpečnostní obálce jako Cenné psaní
- 100% garance za obsah zásilky od podání až po dodání
- rychlé doručení kamkoli v České republice obvykle následující pracovní den po podání
- dobírka a pojištění obsahu zásilky až do jednoho milionu korun (tzv. udaná cena)
- zaslání SMS nebo e-mailu o odeslání a doručování zásilky
- pohyb zásilky lze sledovat elektronicky prostřednictvím Sledování zásilky (Track & Trace) na webových stránkách České pošty
- všechny zásilky České pošty jsou na cílové pobočce uloženy 7 pracovních dnů. Tato lhůta může být na žádost adresáta prodloužena až na 15 dnů
Doručení do České republiky
Doručení do zahraničí
Více informací o doručení cenné zásilky do zahraničí včetně limitu (udaná cena), na který může být pojištěna naleznete zde
Platba
platba hotově je zdarma
platba dobírkou 30 Kč
platba převodem zdarma
platba převodem prostřednictvím Western Union zdarma
Nejlevnější způsobem nákupu je osobní odběr. Žádné poplatky za dopravu a platbu. Rezervace zboží je standartně 3 pracovní dny, pokud v této lhůtě nebude zboží vyzvednuto nebo uhrazeno, objednávka se automaticky stornuje.
Limit pro platbu v hotovosti v české měně je 250 000 Kč (součet všech plateb provedených jedním zákazníkem v rámci jednoho kalendářního dne).
Limit pro platbu v hotovosti v cizích měnách je ekvivalent 10 000 EUR (součet všech plateb provedených jedním zákazníkem v rámci jednoho kalendářního dne)
Hektor
Zámecká 8/169, 70200 Ostrava
PO-PÁ 9-18, SO 9-12
+420 608 972 917
hektor@hektor.cz
Bankovní spojení
Číslo účtu: 2861 0000 36/5500
IBAN: CZ26 5500 0000 0028 6100 0036
SWIFT: RZBCCZPP
variabilní symbol: číslo objednávky
specifický symbol: 1000
Na formuláři Western Union vložte následující údaje:
Místo určení/Destination (city, country):
Ostrava, Czech Republic
Příjemce/Receiver:
Weinert David
Telefonické oznámení z Western Unionu příjemci/I want Western Union to telephone the receiver - Telephone Nr.?
Ano, na tel. číslo +420 608 972 917
Bude mít příjemce doklad totožnosti/Will the Receiver have valid Identification?
Ano
Pro rychlé odeslání objednaného zboží je nutné nám zaslat kontrolní číslo peněžního převodu, tzv. Money Transfer Control Number (MTCN). Toto kontrolní číslo nám můžete zaslat prostřednictvím e-mailu hektor@hektor.cz nebo SMS na tel. číslo +420 608 972 917.
Limit zásilky je maximálni hodnota objednaného zboží v rámci jedné objednávky, v rámci České republiky je omezena na 1 000 000 Kč. U zásilek do ciziny je limitem objednávky horní hranice pojištění zásilky. Zboží zasílané na Slovensko je pojištěno maximálně do výše 25 000 Kč. Více informací o maximální hodnotě, na kterou může být zboží zasílané do ciziny pojištěno je uvedeno v odkazu. Objednávky zboží s dodáním v cizině mohou přesahovat pojistný limit, avšak v případě ztráty, či poškození zásilky bude náhrada škody pouze v rámci pojistného limitu pro danou zemi.
zpět nahoru
2.9. Druhy plateb a čísla bankovních účtů
- limit pro platbu v hotovosti v české měně je 250 000 Kč (součet všech plateb provedených jedním zákazníkem v rámci jednoho kalendářního dne)
- limit pro platbu v hotovosti v cizích měnách je ekvivalent 10 000 EUR (součet všech plateb provedených jedním zákazníkem v rámci jednoho kalendářního dne)
- dobírka (platba za zboží při převzetí zásilky)
- převodem na účet u Raiffeisenbank a.s. (pouze platba předem a on-line), číslo účtu 286 100 0036/5500
- při použití platby převodem, balík bude odeslán až po připsání peněz na účet, variabilní symbol je číslo objednávky, specifický symbol je 1000
Při objednání zboží z ciziny a doručení na zahraniční adresu je nutno počítat s několika odlišnostmi:
- objednávka je prováděna tzv. ručně, zaúčtování a případné vyclení (platí pro země mimo EU)
- je nutné ověřit cenu, pokud budete platit v eurech
- platba je vždy předem, nejlépe bankovním převodem na účet u Raiffeisenbank a.s. vedený v eurech, číslo účtu 286 100 0036/5500
- poštovní náklady závisí na druhu země a budou Vám sděleny elektronickou formou
- dodací lhůty jsou delší než u tuzemského doručení
- objednávky na Slovensko jsou možné pouze s platbou předem přes Western Union
zpět nahoru
2.10. Obecné instrukce pro provedení platby ze zahraničí
Tento způsob úhrady je možný pouze po potvrzení a schválení ze strany e-shopu. Po provedení objednání zboží je nutné objednávku zaplatit do 24 hodin od objednání. V případě, že k úhradě nedojde je objednávka stornována a zboží uvolněno pro další prodej. Podmínkou pro připsání platby na náš účet je správné vyplnění bankovního spojení a ostatních údajů, proto platební příkaz ze zahraničí pro provedení platby na náš účet u Raiffeisenbank musí obsahovat následující údaje:
Raiffeisenbank
Číslo účtu příjemce IBAN (International Bank Account Number): |
CZ26 5500 0000 0028 6100 0036 |
Swiftová adresa banky příjemce, BIC (Bank Identifier Code) (SWIFT): |
RZBCCZPP |
Název banky příjemce: |
Raiffeisenbank a.s., Prague, Czech Republic |
Název účtu příjemce: |
Weiniger, s.r.o. |
Adresa příjemce (nepovinné): |
Zámecká 8/169, Ostrava, 70200, Czech Republic |
Variabilní symbol: |
číslo objednávky |
Specifický symbol: |
1000 |
Typy poplatků
V rámci platby ze zahraničí zvolte platbu v CZK a u bankovních poplatků zvolte parametr "OUR". Jiné z nabízených možností (SHA, BEN) nezaručují přijetí plné částky a tudíž výzva k platbě nebude uhrazena v plné výši. Pro bližší vysvětlení: příkazcem je vždy zákazník nakupující zboží z našeho e-shopu a příjemcem jsme my jako prodávající. Při použití nevhodného bankovního poplatku, tento bude Vaší bankou stržen z Vámi zasílané částky a na náš účet bude převedena částka ponížena o tento poplatek a zboží nebude uhrazeno v plné výši.
OUR - všechny poplatky hradí příkazce
zpět nahoru
2.11. Expresní platba - Western Union
Nejrychlejší a nejpohodlnější je platba přes Western Union. Odeslání objednávky je během hodiny po obdržení platby (platí pro pracovní dny).
Postup a potřebné údaje pro provedení platby pomocí Western Union: Po vybrání zboží a odeslání objednávky obdržíte e-mail s kopii objednávky. Uvedená cena platí pro platbu v českých korunách. V případě úhrady v jiné měně nás kontaktujte pomocí e-mailu hektor@hektor.cz nebo na tel. čísle +420 608 972 917 pro sdělení přesné částky v USD nebo v eurech.
Na formuláři Western Union vložte následující údaje:
Místo určení/Destination (city, country):
Ostrava, Czech Republic
Příjemce/Receiver:
Weinert David
Telefonické oznámení z Western Unionu příjemci/I want Western Union to telephone the receiver - Telephone Nr.?
Ano, na tel. číslo +420 608 972 917
Bude mít příjemce doklad totožnosti/Will the Receiver have valid Identification?
Ano
Pro rychlé odeslání objednaného zboží je nutné nám zaslat kontrolní číslo peněžního převodu, tzv. Money Transfer Control Number (MTCN). Toto kontrolní číslo nám můžete zaslat pomocí e-mailu hektor@hektor.cz nebo SMS na tel. číslo +420 608 972 917.
2.12. Nedoručení zásilky
V případě, že kupující neobdrží odeslanou zásilku musí o této skutečnosti bezodkladně informovat prodávajícího (e-shop www.ezlato.cz). Pokud dojde k nedoručení zboží pro důvody vzniklé na straně přepravní společnosti (např. ztráta, odcizení, požkození a jiné) bude toto sděleno kupujícímu a navržen další postup.
zpět nahoru
3.1. Záruka a reklamační řád
Provozovatel e-shopu www.ezlato.cz společnost Weiniger, s.r.o. poskytuje záruku na zboží v plném rozsahu dle obecně závazných právních předpisů.
Reklamační řád se vztahuje na reklamace vad zboží, které je v záruční době. Reklamační řád je nedílnou součástí smlouvy o koupi zboží mezi prodávajícím a kupujícím. Prodávajícím se rozumí společnost Weiniger, s.r.o., se sídlem Husarova 2/36, Ostrava-Výškovice, 70030, IČO 277 924 12, internetovým obchodem (e-shop) se rozumí www.ezlato.cz provozovaný prodávajícím. Kupující je subjekt, který s prodávajícím uzavřel smlouvu o nákupu zboží prostřednictvím sítě internet v internetovém obchodě. Zbožím se rozumí jakákoliv věc zakoupená prostřednictvím sítě internet v internetovém obchodě. Záruční list nebo doklad nahrazující tento záruční list, například paragon, daňový doklad, je listina vystavená prodávajícím obsahující zákonem stanovené minimální náležitosti a stanovující konkrétní podmínky a rozsah záruky za zboží.
Záruka není poskytována v případě, kdy kupujícím je podnikatel a při uzavření kupní smlouvy je z okolností zřejmé, že se koupě týká jeho podnikatelské činnosti.
Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,
- a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
- b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
- c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
- d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti,
- e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.
Kupující je oprávněn uplatnit právo z odpovědnosti za vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Toto neplatí:
- a) u věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána,
- b) na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním,
- c) u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím, nebo
- d) vyplývá-li to z povahy věci (např. při opravách, úpravách nebo jiných zásazích provedených kupujícím, případně třetí osobou na žádost kupujícího, při užívání v rozporu s poučením o používání zboží aj.)
Nemá-li zboží vlastnosti, které mít mělo (viz výše), může kupující požadovat i dodání nového zboží bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti zboží, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.
Právo na dodání nového zboží, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže zboží řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit.
Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nového zboží bez vad, na výměnu jeho součásti nebo na opravu zboží, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat nové zboží bez vad, vyměnit jeho součást nebo zboží opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.
Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím zboží věděl, že zboží má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
Má-li zboží vadu, z níž je prodávající zavázán, a jedná-li se o zboží prodávané za nižší cenu nebo o zboží použité, má kupující místo práva na výměnu zboží právo na přiměřenou slevu.
Práva z odpovědnosti za vady je povinen kupující uplatnit pouze u prodávajícího v záruční době, jinak zaniknou a to osobně anebo zasláním zboží na adresu Weiniger, s.r.o. oddělení reklamací, Zámecká 8/169, Ostrava-Moravská Ostrava, 70200, a to bez zbytečného odkladu po zjištění vady zboží. Nároky kupujícího z odpovědnosti za vady zboží mimo jiných případů zanikají:
- pokud nebyla vada reklamována ve výše stanovené době
- při změnách původních údajů v záručním listě, případně dokladech nahrazujících záruční list provedených kupujícím
Uplatní-li kupující právo z vadného plnění, potvrdí mu prodávající v písemné formě, kdy právo uplatnil, jakož i provedení opravy a dobu jejího trvání.
Pokud kupující zjistí, že dodané zboží má závadu, je nutné toto zboží doručit k reklamaci a to osobně anebo zasláním zboží na adresu: Weiniger, s.r.o. oddělení reklamací, Zámecká 8/169, Ostrava-Moravská Ostrava, 70200. Pokud bude zboží zasláno pomocí přepravní služby, platí toto: dopravu reklamovaného zboží na adresu prodávajícího hradí kupující, dopravu reklamovaného zboží (opravené, neopravené nebo vyměněné za nové) na adresu kupujícího hradí prodávající. Zboží zasílané na reklamaci nebo vrácení (odstoupení od smlouvy) formou dobírky nebude převzato a bude vráceno zpět odesilateli. Pokud kupující uplatní reklamaci zboží osobně u prodávajícího, je povinen si zboží (opravené, vyměněné, popřípadě zboží v původním stavu, pokud reklamace nebyla oprávněná) též osobně převzít, pokud není v reklamačním protokolu uvedeno jinak, reklamace je vyřízena v den, kdy je zboží (opravené, vyměněné, popřípadě zboží v původním stavu, pokud reklamace nebyla oprávněná) připraveno v místě uplatnění reklamace k vydání a předání kupujícímu. Pokud kupující prodávajícímu zboží k reklamaci zašle, pak též prodávající zašle zboží (opravené, vyměněné, popřípadě zboží v původním stavu, pokud reklamace nebyla oprávněná) kupujícímu, pokud není v reklamačním protokolu uvedeno jinak, reklamace je vyřízena v den, kdy je zboží (opravené, vyměněné, popřípadě zboží v původním stavu, pokud reklamace nebyla oprávněná) předáno přepravní společnosti.
Kupující je povinen s prodávajícím při vyřízení reklamace spolupracovat, zejména je povinen uvést pravdivé informace o povaze vady na zboží a po vyřízení reklamace (opravené, vyměněné, popřípadě zboží v původním stavu, pokud reklamace nebyla oprávněná) zboží převzít. O výsledku reklamace je prodávající povinen sestavit reklamační protokol, který je po ukončení řízení zaslán nebo předán kupujícímu (náležitosti reklamačního protokolu viz výše). O výsledku reklamačního řízení je kupující informován e-mailem nebo telefonicky. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Důležité: reklamované zboží musí být k reklamaci dodáno kompletní (platí pro výrobky v párech, případně o více kusech tvořící komplet).
Bližší informace o stavu vaší reklamace získáte na našem reklamačním oddělení: hektor@hektor.cz Při neoprávněné reklamaci (nebude-li zjištěna oznámená závada, nebo půjde-li o závadu, za kterou není odpovědný prodávající) může prodávající požadovat úhradu vzniklých nákladů vzniklých při testování výrobku apod., podle aktuálního sazebníku včetně úhrady veškerých nákladů spojených s doručením zboží zpět.
zpět nahoru
3.2. Způsob uplatnění reklamace
- zboží se zásadně zasílá běžným balíkem, zásilky dobírkou nebudou přijaty
- k reklamaci je ve všech případech nutno předložit kopii dokladu o zakoupeném zboží, seznam zboží zaslaného k reklamaci a vyplněný reklamační protokol s uvedenými vadami
- adresa pro osobní doručení, případně pro zaslání reklamovaného zboží:
Weiniger, s.r.o.
oddělení reklamací
Zámecká 8/169
Ostrava-Moravská Ostrava
70200
zpět nahoru
3.3. Reklamace doručovacích služeb
- zásilku si vždy pečlivě prohlédněte před dopravcem
- v případě poškození obalu (roztržen, pomačkán …) sepište ihned s dopravcem protokol o poškození zásilky a následně nám toto sdělte na adresu:
Weiniger, s.r.o.
oddělení reklamací
Zámecká 8/169
Ostrava-Moravská Ostrava
70200
zpět nahoru
3.4. Závěrečná ustanovení záručních podmínek a reklamačního řádu
Tyto záruční podmínky a reklamační řád nabývají účinnosti dne 1.1.2014.
Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů lze uplatnit u České obchodní inspekce.
Informujeme Vás, že pro nás nejsou závazné žádné zveřejněné kodexy chování.
zpět nahoru
4.1. Záruka vrácení peněz - odstoupení od smlouvy
V souladu s § 1829 a násl. občanského zákoníku poskytujeme ochrannou lhůtu 14 dní od převzetí zboží na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu a bez jakékoli sankce. Pokud jde předmětem smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží lhůta k odstoupení od smlouvy ode dne převzetí poslední dodávky zboží.
Pokud zjistíte, že objednané zboží Vám nevyhovuje, máte možnost bez udání důvodu od smlouvy odstoupit a zboží vrátit. Zaplacená částka Vám bude v souladu s ustanovením § 1832 občanského zákoníku zaslána zpět, a to bankovním převodem na účet ze kterého jste provedli platbu, v případě dobírky na číslo Vámi zvoleného bankovního účtu. K vrácení peněžních prostředků, včetně nákladů na dodání, dojde bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Jestliže jste zvolili jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který jsme Vám nabídli, vrátíme Vám náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
Zákon stanoví pro možnost odstoupení některé výjimky. Právo na odstoupení se tak nevztahuje mimo jiné na smlouvy:
- na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu
Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy včetně poučení (word)
Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy (Excell)
zpět nahoru
4.2. Podmínky pro vrácení peněz
- zboží musí být v neporušeném stavu, bez jakýchkoliv známek použití
- písemné odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku pomocí elektronických prostředků s uvedením jména, adresy, druhu zboží, čísla dokladu, čísla bankovního účtu
- zákazník musí oznámení o odstoupení od smlouvy odeslat do 14 dní (včetně) od obdržení zboží
- zákazník musí zaslat bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dní od odstoupení od smlouvy, zboží
- zboží se zásadně zasílá běžným balíkem, zásilky dobírkou nebudou přijaty
- odstoupení od smlouvy zašlete a zboží vraťte na adresu: Weiniger, s.r.o. oddělení reklamací, Zámecká 8/169, Ostrava-Moravská Ostrava, 70200
Odstoupíte-li od kupní smlouvy, nejsme povinni Vám vrátit přijaté peněžní prostředky dříve, než nám zboží předáte nebo prokážete, že jste nám zboží odeslali.
zpět nahoru
4.3. Podmínky pro vrácení peněz u investičního zlata
Záruka vrácení peněz neboli právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje na zboží investiční povahy. Podle § 1837 písm. b) občanského zákoníku, spotřebitel (zákazník) nemůže využít svého práva na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu u zboží, jehož cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy.
zpět nahoru
4.4. Náhrada nákladů v případě odstoupení od smlouvy
V souladu s ustanovením § 1820 odst. 1 písm. g) občanského zákoníku, které uvádí, že v případě odstoupení od smlouvy ponesete náklady spojené s navrácením zboží a jde-li o smlouvu uzavřenou prostřednictvím prostředku komunikace na dálku náklady na vrácení zboží, jestliže toto zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou, může být v takovém případě zákazníkovi od vrácené částky odečtena částka vynaložených nákladů podle následujícího sazebníku:
- v případě požkozené dárkové krabičky: minimálně 50 Kč/ks
- u objednávek s poštovným zdarma (objednávky nad 5000 Kč): minimálně 99 Kč
- u briliantů opětovná certifikace soudním znalcem: 1500 - 5000 Kč/ks
- náhrada bankovních poplatků v případě platby v cizí měně
zpět nahoru
4.5. Náhrada nákladů v případě nevyzvednutí zboží
- náhrada poštovného a pojistného: podle vynaložených nákladů
- náhrada balného: 200 Kč/ks zboží
- náhrada administrativních nákladů: 200 Kč/ks zboží
zpět nahoru
4.6. Vrácení peněz v případě odstoupení od smlouvy před dodáním zboží
Pokud se rozhodnete pro jakýkoliv důvod odstoupit od smlouvy a stornujete objednávku, kterou jste již uhradili anebo my nejsme schopni zaplacené zboží dodat, bude Vám zaplacená částka vrácena v plné výši na váš účet za kterého jste provedli platbu.
zpět nahoru
4.7. Odstoupení od smlouvy - zvláštní situace
"V případě, že kupující řádně odstoupí od kupní smlouvy, ale vrátí prodávajícímu jiné zboží, než které si koupil (např. falešné zboží), nesplní svou povinnost vrátit zboží, a proto mu nevznikne nárok na vrácení kupní ceny. Prodávající v takovém případě oznámí věc Policii České republiky pro podezření ze spáchání pokusu trestného činu podvodu."
zpět nahoru
5.1. Souhlas se zpracováním osobních údajů
Při registraci v našem e-shopu www.ezlato.cz dáváte souhlas s tím, že budou o vás a vašich nákupech shromažďovány a používány osobní údaje. K uzavírání prodeje na dálku pomocí elektronických prostředků je vždy nutné sdělit určité údaje. Toto je potřebné pro správné doručení zboží, reklamaci zboží a v neposlední řadě při odstoupení od smlouvy.
zpět nahoru
5.2. Ochrana osobních dat
Vážíme si Vaše důvěry a veškerá Vámi sdělená data chráníme před zneužitím. Vaše data zásadně neposkytujeme třetím stranám, s výjimkou jako jsou banky. K informacím obsahující vaše osobní údaje mají přístup pouze oprávněné osoby, které prošly příslušným školením a proto Vám můžeme garantovat jejich bezpečnost. Dodržujeme zákon č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a informací. Součástí doručovací adresy balíku je vámi sdělené telefonní číslo.
5.3. Heureka dotazník Ověřeno zákazníky
Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.
zpět nahoru
6.1. Kontakty
sídlo společnosti:
Weiniger, s.r.o.
Husarova 2/36
Ostrava-Výškovice
70030
kamenné zlatnictví:
výkup a prodej zlata
Hektor
Zámecká 8/169
Ostrava-Moravská Ostrava
70200
objednávky: | +420 608 972 917 |
e-mail: | hektor@hektor.cz |
Provozní doba: | Pondělí-Pátek | 09-18 |
Sobota | Zavřeno | |
Neděle | Zavřeno |
reklamační oddělení:
Weiniger, s.r.o.
oddělení reklamací
Zámecká 8/169
Ostrava-Moravská Ostrava
70200
reklamace: | +420 608 972 917 |
e-mail: | hektor@hektor.cz |
zpět nahoru
7.1. Doklady o naší společnosti
Úplný výpis z obchodního rejstříku
zpět nahoru
8.1. Změna všeobecných podmínek
Prodávající je oprávněn Všeobecné podmínky měnit a doplňovat.
zpět nahoru
9.1 Certifikáty k briliantům
Znalecké osvědčení o šperku osazeném přírodními drahými kameny
zpět nahoru